Dejame Vivir
„Déjame Vivir” urmărește cum Kilian Jornet și prietenii săi redefinesc alergarea montană, forțând limitele în aventurile lor. De la ghețarii Mont Blanc-ului la energia brută a Muntelui Elbrus, asistăm la peisaje uluitoare și la călătoria lui Kilian care rescrie regulile alergării montane. Oare reușește să-și împlinească visul din copilărie și să doboare recordul pe Matterhorn?