De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Pia și Lassi, două vechi prietene, se întâlnesc să povestească despre lucruri din tinerețea lor. Apare o veche scrisoare care le trezește amintiri foarte diferite legate de o petrecere din timpul școlii, ținută într-un hotel, în 1982.
Pia și Lassi, două vechi prietene de școală, se întâlnesc pentru a povesti despre lucruri din tinerețe. Rememorarea adolescenței aduce în discuție o scrisoare a Piei. Aceasta le trezește amintiri foarte diferite legate de o petrecere din timpul școlii, ținută într-un hotel, în anul 1982.