Tits
După niște momente neplăcute la plajă, adolescenții Oscar și Iben sunt abandonați de prieteni. Unul dintre ei face un gest prietenesc care ar putea fi începutul unei relații neașteptate.
După o ceartă pe plajă, prietenele la cataramă Jasmine și Iben pleacă în direcții opuse. Jasmine se întâlnește cu fetele, în timp ce Iben se giugiulește cu Jonas, băiatul după care e înnebunită. Mai târziu, Oscar, un băiat timid, primește o replică acidă din partea lui Iben. Când prietenii îi abandonează pe amândoi, unul dintre ei face un gest prietenesc și își dau seama curând că înfruntă aceleași probleme. Seara de vară nu decurge cum se așteptau, dar duce la o experiență care ar putea fi începutul unei relații neașteptate.