De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Într-un sat finlandez, un băiat aduce acasă o fată pe ascuns, cu o zi înainte să împlinească 16 ani. Tatăl băiatului intră din greșeală peste tânărul cuplu și surprinde momentul tandru. Spre oroarea lor, adolescenții constată că protecția a eșuat, iar cea mai apropiată farmacie se închide în curând.