Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon
În 1972, Apollo 17 a efectuat ultima misiune selenară a omului. Astronauții Cernan, Schmitt și Evans, deși lăudați de comunitatea din domeniu, au avut parte de puțină recunoaștere publică. Acest documentar relatează povestea lor prin imagini de la NASA și prin interviuri, onorându-le curajul, cât și moștenirea programului Apollo.