L-POP
Andrea, fan K-pop, înființează propria trupă de dansuri, după ce a fost exclusă din trupa din care făcea parte. Ea trebuie să decidă dacă va deveni stomatolog sau își va urma visul de a deveni cântăreață în locul în care au făcut-o toți idolii ei: în Coreea de Sud. Sora ei, Pau, îi este aproape în timp ce realizează un documentar despre aventurile ei.
Pau, studentă la cinematografie, realizează un documentar despre sora ei, Andrea, fan K-pop. Părinții lor vor ca Andrea să devină stomatolog, să aibă un loc de muncă stabil și o viață normală. Ea vrea să își dedice tot timpul trupei de dansuri. Dar Andrea mai are un vis pe care îl ține secret: să devină cântăreață și să se dedice muzicii. Dorește să se pregătească în Coreea de Sud, la fel ca idolii ei. Există însă o serie de probleme: nu mai are vârsta ideală, nu știe dacă are talentul necesar și nu este coreeană. Însă documentarul, trupa ei de dans, o idilă neașteptată și o întâlnire cu un actor celebru o vor determina să-și găsească încrederea necesară pentru a-și urma visul.