Gecko's Garage
Râdem și învățăm cu Gecko și Mecanicii din Garajul lui Gecko. Gecko e vizitat de prietenii Max Camionul Monstru, Amber Ambulanța și alte camioane pentru copii.
Nevăstuică își folosește mașina ca să-l ajute pe Dylan Camionul de Gunoi, dar rămâne și el blocat.
Nevăstuică încearcă să taie un copac, dar Gecko și Mecanicul Verde îl învață de ce să n-o facă.
Mecanicii vor să zboare ca eroul lor, Kat, așa că își construiesc o mașinărie de zburat.
Gecko și Mecanicii se joacă v-ați ascunselea, dar Mecanicii folosesc compresorul pentru a câștiga.
Gecko și Mecanicii dau o petrecere-surpriză pentru Kat, dar lucrurile ies prost.
Gecko trebuie să ceară ajutorul Bunicii la repartizarea cauciucurilor la mai multe mașini.
Gecko e somnambul și merge prin garaj, iar Mecanicii încearcă să-l ducă înapoi la culcare.
Bobby are parbrizul spart, așa că Mecanicii îi aduc unul nou. Dar e foarte fragil.
Nevăstuică vrea să fure planurile lui Gecko pentru a-și construi propriul Mecanic, dar nu-i iese.