Ana De Dia
Ana este o fată exemplară, educată într-o familie de clasă mijlocie. Când apare o dublură a ei care începe să îi trăiască viața și să îi îndeplinească toate obligațiile, Ana are poibilitatea să intre în anonimat total pentru prima dată.