Corradino D'Ascanio a fost inginerul genial care a proiectat primul elicopter de serie și apoi a contribuit la crearea legendarului scuter Vespa. Acest film pictează un portret intim al omului ale cărui inovații pe cer și pe stradă au schimbat modul în care se mișcă lumea.