Alalá
Alalá (Fericire în dialectul Romani spaniol și portughez Caló) prezintă portretul social al unui cartier popular din Sevilla, care în ultimii ani s-a transformat într-un spațiu multicultural. În ciuda dificultăților în care obișnuiau să trăiască, locuitorii nu și-au pierdut niciodată bucuria.