Gus Goose, vărul cel lacom al lui Donald Duck, vine în vizită și nesațul lui îl lasă, practic, pe acesta din urmă fără casă. Când încercarea directă de a se descotorosi de voracele său musafir eșuează, Donald recurge la măsuri disperate pentru a-l alunga.