Echipa de hochei
Iubita echipă de hochei triumfă din nou când aceasta se întoarce pe gheaţă pentru şi mai multă acţiune şi râsete. Echipa Mighty Ducks e aleasă să concureze în competiţia Junior Goodwill reprezentând SUA. Aceştia vor înfrunta cele mai bune echipe din lume, inclusiv pe cea mai dură. Oare vor face faţă? Oare antrenorului Bombay (Emilio Estevez) i s-a urat faima la cap şi a uitat că e doar un meci? Când o echipă de hochei stradal îi învaţă pe cei de la Ducks să devină duri, antrenorul îşi aminteşte ce înseamnă distracţia şi echipa de hochei arată întregii lumi puterea lor.