Hai, sari!
Adolescentul din Brooklyn Izzy Daniels se antrenează pentru a deveni campion la box, căci acesta este visul tatălui său. Intrigat de mișcările din schema de sărit coarda Double Dutch, el este de acord să o ajute pe vecina sa, Mary.
Adolescentul din Brooklyn, Izzy Daniels, se antrenează pentru a deveni campion la box, căci acesta este visul tatălui său. Totuși, intrigat de mișcările tari care compun schema de sărit coarda Double Dutch, el este de acord să o ajute pe vecina sa, Mary, când aceasta are nevoie de un al patrule membru în echipa ei de sărit coarda. Sportul necesită mai mult talent și mai multă muncă în echipă decât credea Izzy, dar, în timp, el învață că este mai important să îți urmezi inima. Cu o distribuție compusă din vedete, mișcări senzaționale din schema Double Dutch și cea mai tare muzică, filmul „Hai, sari!” sărbătorește puterea descoperirii și îndeplinirii visurilor.