Copilul care ar putea fi rege
În această aventură de proporții epice, un copil hărțuit de bătăuși, descoperă Excalibur, legendara sabie înfiptă în piatră, și, împreună cu prietenii (dar și dușmanii) săi, se alătură vrăjitorului Merlin în lupta împotriva răului!
Alex este un elev britanic în vârstă de doisprezece ani, ale cărui probleme cotidiene sunt dintr-odată eclipsate de faptul că descoperă sabia mitică Excalibur. Acum că cea mai puternică sabie din istorie este în mâinile celui mai neputincios școlar din Marea Britanie, se declanșează o aventură de proporții epice în care Alex și prietenii săi trebuie să o înfrângă pe Morgana, un personaj medieval malefic care urmărește cu înverșunare să distrugă lumea.