Polder
După moartea soției sale, crescătorul de porci Ronald trebuie să aibă grijă atât de fiica sa, cât și de fermă. Reglementările de mediu din ce în ce mai stricte atârnă deasupra lui ca o sabie a lui Damocles. Mai mult, un activist pentru drepturile animalelor, Erik, neștiind de greutățile lui Ronald, lansează o campanie de ură împotriva lui. Ronald e împins în pragul disperării.