Wederopstanding Van Een Klootzak, De
Ronnie, un criminal din Amsterdam supraviețuiește unui asasinat, în timp ce un solicitant de azil din Angola se confruntă cu deportarea. Viețile lor se împletesc cu cea a unui bodyguard, un chelner cu o pisică bolnavă și un cuplu îndurerat, oferindu-și sprijin reciproc în mijlocul greutăților.