Booba
Booba e drăguț și curios, cum ar trebui să fie un copil de cinci ani. Explorează lumea fără furie sau resentiment, doar cu bucurie și uimire. Nimeni nu știe de unde a venit, dar e evident că a ratat ultimii 100 de ani de progres al omenirii. Mișcările sale neîndemânatice, combinate cu o dorință puternică de a afla mai multe despre lumea din jurul său, duc adesea la rezultate extrem de amuzante!
Cine este Booba? Booba e drăguț și curios, așa cum ar trebui să fie un copil de cinci ani. El explorează lumea fără pic de furie sau resentiment, doar cu bucurie și uimire. Nu vorbește, deși scoate sunete pentru a-și exprima emoțiile. Nimeni nu știe de unde a venit, dar este evident că a ratat ultimii 100 de ani de progres al omenirii și explorează locurile moderne cu energie și entuziasm. Mișcările sale neîndemânatice, combinate cu o dorință puternică de a afla mai multe despre lumea din jurul său, duc adesea la rezultate extrem de amuzante! Dar acest lucru nu-i potolește curiozitatea, așa că aventurile sale continuă în noile episoade.
Booba, Loola și prietenii sărbătoresc Paștele, vânează ouă colorate și găsesc o mare surpriză.
În goană după bunătăți, Booba ajunge într-o lume mică și are aventuri magice cu un nou prieten.
Într-un puzzle 3D, Booba și Loola descoperă lumi noi și secrete într-o aventură palpitantă.
Vampirul Booba n-are somn! Zgomotul și o muscă sâcâitoare îi transformă noaptea într-un haos.
Loola primește o brățară magică, călătorește prin lumi, își face prieteni și aduce distracția.
Supărată, Loola deschide un portal magic din banda ei desenată, iar aventura poate începe.
Booba din viitor înfruntă jungle sălbatice să găsească legendarul Copac de Cașcaval și secretul său.
Teddy, jucăria lui Booba, prinde viață și zboară prin portaluri, iar Booba îl urmează în lumi noi.
Zgomote ciudate îi sperie pe Booba și prieteni de Halloween. Cine are curaj să se uite în dulap?