Rețeaua
Pământul a supraviețuit catastroficei rafale de vânt solar datorită protecției Scutului, sistemul de apărare a planetei. Kim Saeha, angajat al Biroului, întâlnește un criminal. Detectiva Jung Saebyeok e însărcinată cu arestarea criminalului. În timp ce-l urmărește, e martora unui fenomen incredibil. În acest thriller se caută misteriosul adevăr despre ce a salvat omenirea din ghearele apocalipsei.
Detectiva Jung Saebyeok e martora unei întâmplări incredibile în timpul arestării criminalului.
Saeha încearcă să pătrundă la etajul XIII, unde e păstrat dosarul secretizat al femeii.
Saeha fură informațiile secretizate și află că în 1997 a avut loc un incident groaznic.
Eojin își face griji pentru Saebyeok și o vizitează, însă între ei încă mai sunt tensiuni.
Saebyeok îl arestează pe Manok, dar Manok este luat de către directorul-adjunct al Biroului.
Pentru a-și schimba cursul vieții și a salva planeta, Saeha se întoarce iarăși și iarăși în timp.
Saebyeok află un secret înfiorător despre ea însăși și fuge la Birou, ca să discute cu Manok.
Biroul o ademenește pe femeie folosindu-i pe Manok și pe Saeha drept momeală, însă Manok evadează.