My Dad's on Death Row
Iminenta arestare a lui John Battaglia pentru încălcarea eliberării condiționate declanșează un eveniment tragic în timpul unei vizite ale fiicelor Faith și Liberty. Un documentar tulburător, care explorează acest incident și o altă crimă înfricoșătoare, prezentând interviuri cu criminali și supraviețuitori și oferind o explorare captivantă a crimei și a consecințelor acesteia.