The Penalty
Trei persoane remarcabile își văd viețile legate în mod neașteptat de criza modernă a pedepsei capitale. În timp ce pornesc în călătorii personale de recuperare, descoperire și rebeliune, ei devin personaje principale într-o dramă cu miză mare, care pune la îndoială bazele justiției și scoate evidență costul uman al pedepsei capitale.