De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Un funcționar încearcă să aducă culoare în viața monotonă a colegilor lui. Vrea să le ofere de Crăciun ceva real și valoros. Tanghi Argentini e un basm contemporan înduioșător.