Shevernatze Un Angel Corrupto
Jonás, instructor auto, își propune să doboare recordul Guinness călătorind în marșarier de la Madrid la Ávila. Motivul său este să o impresioneze pe fosta sa iubită, Maria. Cu toate acestea, întâlnirile cu un bătrân ciudat și un piroman, cât și încurcăturile romantice adaugă complexitate acestei unice povești de călătorie.