Singuri acasă
Louis C.K., Eric Stonestreet și Kevin Hart își împrumută talentul vocal acestei comedii de acțiune/aventură ce aruncă o privire hilară în viețile animalelor de companie. Într-un bloc din Manhattan, animalele de companie se adună pentru a-și începe ziua atunci când rezidenții bipezi se îndreaptă spre muncă și școală. Copoiul șef este un terrier isteț, a căzui poziție în epicentrul universului stăpânei sale este amenințată brusc atunci când aceasta vine acasă cu Duke, o corcitură neglijentă fără maniere.