Desde Que El Mundo Es Mundo
În satul Ribera del Duero, Gonzalo și familia sa întruchipează trăinicia Spaniei rurale în mijlocul crizei economice. Martori ai greutăților cauzate de șomaj și de desființarea fabricilor, ei găsesc consolare în tradițiile antice ale agriculturii și ale vinificației. „Since The World Was World” oferă o imagine tristă a luptei pentru supraviețuire și a spiritului răbdător al vieții satului.