Mayans M.C.
Ca nou membru recrutat de clubul Mayans M.C., Ezekiel „EZ” Reyes trebuie să-și creeze o nouă identitate într-un oraș în care a fost cândva copilul minune, ce era cât pe ce să atingă visul american.
În timp ce Fiii se apropie de Mayași, EZ se intersectează cu un străin familiar.