Patriot
Pe fundalul tensiunilor rasiale acute din orășelul ei englezesc de provincie, viața fetiței de unsprezece ani, Hannah, se schimbă pentru totdeauna când întâlnește un băiat dintr-o lume misterioasă și interzisă.