Două fanfare belgiene rivale, una flamandă și una valonă, se pregătesc pentru o finală europeană. Când solistul trupei flamande moare, aceștia complotează să-l fure pe trompetistul vedetă al rivalilor. Urmează o comedie romantică muzicală despre sabotaj, duete și dragoste neașteptată în căutarea victoriei.