Misterul Mumiei 2
Amy se pregătește pentru nunta cu tematică Halloween a tatălui ei și a logodnicului său, Carl, când, împreună cu Gilbert și Marshall, descoperă că prietenul lor mumie, Harold și iubita sa, Rose, ar putea fi în pericol.
Amy se pregătește pentru nunta cu tematică Halloween a tatălui ei și a logodnicului său, Carl, când, împreună cu Gilbert și Marshall, descoperă că prietenul lor mumie, Harold și iubita sa, Rose, ar putea fi în pericol. Sobek, o mumie malefică ce îi purta pică de o mie de ani prietenului său cel mai bun devenit rival, Harold, e trezit în mod neașteptat și își caută răzbunarea. Cu ajutor din partea slujitorului său hipnotizat, Larry, Sobek o răpește pe Rose, iar Amy, Gilbert, Marshall, Buzzy, și Harold trebuie să-și folosească din nou abilitățile pentru a o salva și să se întoarcă la timp pentru nuntă.