Encordades
O privire asupra rolului femeilor în sport și în societate, din anii patruzeci până în zilele noastre. Alpinistele catalane din diferite epoci își arată pasiunea pentru munți. O călătorie prin istoria alpinismului și escaladei feminine în Spania, cu mărturiile celor care au depășit bariere și stereotipuri.