Micii criminali hitleriști
În primăvara anului 1944, aproximativ 20.000 de adolescenți naziști s-au confruntat cu forțele aliate. În ciuda lipsei de experiență, Divizia a 12-a SS Panzer a semănat teroare în cale.
Au crescut sub regimul nazist. Ei s-au angajat să-și dea viața pentru Hitler. Erau fanatici de neoprit. Ei au fost cei 20.000 de adolescenți care au alcătuit Divizia a 12-a SS Panzer. Dezlănțuiți în Franța pentru a opri invazia aliată, ei aveau să semene teroare și distrugere în urma lor. Arhivele istorice detaliate și câțiva supraviețuitori ne povestesc ce s-a întâmplat.