Amintește-ți de noi
E finalul verii, și Félix pleacă la studii. Fără îndoială, de acum înainte, Carole și Benoît vor avea timp să se gândească și la ei înșiși. Dar cum să te reinventezi după 20 de ani de trai în comun? Poate că e deja prea târziu și că trecerea timpului le-a afectat sentimentele. Carole și Benoît se iubesc de 20 de ani, dar e iubirea suficientă pentru a învinge trecerea timpului?