Dramă, Comedie
Sylvie, o angajată oarecare, se întoarce la muncă după o absență cauzată de moartea tatălui ei. O ședință neașteptată o uimește: de față cu toți colegii ei îi este oferită promovarea mult visată. Ei insistă să accepte oferta, iar ea își dă seama treptat ce se întâmplă de fapt.
Sylvie, o angajată oarecare, se întoarce la muncă după o absență cauzată de moartea tatălui ei. O ședință neașteptată o uimește: de față cu toți colegii ei îi este oferită promovarea mult visată. Ei insistă să accepte oferta, iar ea își dă seama treptat ce se întâmplă de fapt. Colegii ei joacă la loto în fiecare săptămână, dar de data aceasta au câștigat premiul cel mare. Însă ei nu au de gând să împartă banii și cu Sylvie pentru că ea nu a contribuit cu doi dolari.