Bao
O mamă chinezoaică, întristată de plecarea de acasă a fiului său devenit adult, are din nou șansa să fie mamă atunci când una dintre găluștile sale prinde viață. Dar află că nimic nu rămâne mic și drăguț pentru totdeauna.