Animație, Sport
Un bătrânel pe nume Geri merge în parc și joacă un joc de șah împotriva lui însuși. Aproape că pierde în fața sinelui său mai plin de viață, însă tocmai când jocul se apropie de final, Geri reușește să schimbe situația.