Man of the Hour
O actriță primește o invitație misterioasă la petrecerea aniversară a unui milionar enigmatic. Aceasta trebuie să pretindă că e o veche prietenă a lui și să socializeze cu invitații.
Gemma primește o invitație misterioasă la petrecerea aniversară a unui milionar enigmatic, pe nume Jeremy. Aceasta trebuie să pretindă că e o veche prietenă și să socializeze cu invitații excentrici. Gemma se întreabă cine este Jeremy și de ce îi cere un lucru așa de ciudat. Sigur e ceva mai mult la mijloc!