Musca
Un om de știință aflat în pragul unei descoperiri importante se trezește transformându-se într-o muscă atunci când experimentul său merge prost.
Într-un remake al clasicului cult din 1958, un tânăr om de știință se transformă într-o muscă într-un experiment care a mers îngrozitor de prost.