One Step Beyond
Celebră în snowboard și BASE jumper, Géraldine Fasnacht dezvăluie lumea practicanților de wingsuit. Trecând prin momente bune și mai puțin bune, de la euforie la tragedie, ea își împărtășește călătoria, reafirmându-și angajamentul față de viața plină de adrenalină. Această relatare sinceră oferă o perspectivă asupra vieții celor care abordează căi extraordinare. Pregătește-te pentru călătorie de neuitat!