Comedie, Animație
Toată lumea știe că barza aduce copii, dar de unde iau berzele copiii? Răspunsul se află în stratosferă, unde oamenii din nori sculptează bebeluși din nori și îi aduc la viață. Gus, un nor gri singuratic și nesigur, este un maestru în crearea de bebeluși „periculoși”. Creațiile îndrăgite ale lui Gus sunt opere de artă, dar și dificile pentru partenerul său loial, Peck, barza de livrare. Pe măsură ce creațiile lui Gus devin din ce în ce mai agitate, munca lui Peck devine din ce în ce mai grea.