Pisicile aristocrate
O pisică de soi și cei trei pisoiașii ai ei sunt răpiți de un majordom lacom, care speră să le fure moștenirea pe care o primiseră. Situația lor pare disperată, până când se împrietenesc cu Thomas O'Malley, un motan vagabond indolent.
În inima Parisului, o milionară blândă și excentrică își lasă prin testament averea Ducesei, eleganta ei pisicuță, și celor trei pisoiașii ai acesteia. Dar majordomul ei împiedicat și lacom, dornic să le fure moștenirea, reușește să răpească pisicuțele, dând naștere unor aventuri amuzante. Acum, totul depinde de Thomas O'Malley, motanul de stradă grosolan, și trupa sa de mâțe iubitoare de jazz, care trebuie să salveze situația.