Roşu Aprins
Filmul „Roșu Aprins” produs de Disney și Pixar o prezintă pe Mei Lee, o tânără de 13 ani care se luptă între a fi cuminte și haosul adolecenței. Mama sa, prea protectoare, Ming, e mereu aproape - o problemă pentru toți adolescenții. Și dacă toate schimbările corpului său nu erau suficiente, când se entuziasmează devin un panda mare și roșu!