Sărmane creaturi
Filmul prezintă povestea incredibilă și evoluția fantastică a Bellei Baxter, o tânără readusă la viață de un savant genial și neconvențional. Dornică să învețe și puternic atrasă de umanitatea care îi lipsește, Bella începe o aventură tumultoasă călătorind de-a lungul continentelor. Eliberată de prejudecățile vremurilor sale, în Bella se dezvoltă dorința de a susține egalitatea și libertatea.