SupereroiAcțiune și aventurăMaturizareAnimațieSF
Phil Lord și Christopher Miller, mințile creative din spatele filmelor The Lego Movie și 21 Jump Street, își unesc talentele excepționale pentru o viziune nouă a unui univers diferit Spider-Man, cu un stil vizual revoluționar și unic. Spider-Man: Into the Spider-Verse prezintă aventura lui Miles Morales, un adolescent din Brooklyn, și posibilitățile nelimitate ale Spider-Verse, unde mai mulți oameni pot purta masca.