Zombi 3
Zed și Addison sunt în ultimul an de liceu, iar Seabrook a devenit un cămin pentru monștri și oameni deopotrivă. Zed încearcă să obțină o bursă la fotbal, devenind astfel primul zombi care urmează colegiul. Addison organizează un campionat internațional de majorete. Când intrușii intergalactici apar la competiție, comunitatea din Seabrook bănuiește că vor mai mult decât să concureze amical.
Zed și Addison sunt în ultimul an de liceu la Seabrook și totul merge cât se poate de bine. Orașul a acceptat în sfârșit monștrii ca parte din comunitate și a devenit un cămin pentru monștri și oameni deopotrivă. Zed e aproape de obținerea unei burse la fotbal, devenind astfel primul zombi care urmează colegiul (și e bucuros că va merge cu Addison, care a fost acceptată deja). Addison vrea să marcheze inaugurarea noului pavilion al majoretelor și invită echipe din toată lumea să concureze la campionatul de majorete. Orașul e șocat de apariția unui grup intergalactic de intruși extratereștri care vor să concureze. Reticenți, monștrii și oamenii din Seabrook acceptă ca extratereștrii să participe la campionat, dar devin suspicioși când descoperă că aceștia vor ceva mai mult decât un concurs amical. Luminile intermitente sau care alternează rapid pot afecta telespectatorii fotosensibili.