Angel
Combinând aventura supranaturală și umorul negru, „Angel” spune povestea unui vampir în vârstă de câteva secole care încearcă să își spele păcatele salvând suflete pierdute în Los Angeles.
Un vampir în vârstă de câteva secole și blestemat să aibă conștiință, Angel (David Boreanaz) a părăsit micul oraș californian Sunnydale și singura femeie pe care a iubit-o vreodată pentru a se stabili în Orașul Îngerilor. Între răul omniprezent și nenumăratele tentații care se ascund sub fațada strălucitoare a orașului, Los Angeles se dovedește a fi locul ideal pentru un vampir căzut în dizgrație care vrea să salveze câteva suflete pierdute, poate chiar și pe al său, redând speranța celor care se luptă cu propriii lor demoni.