Desene cu Mickey Mouse
În acest nou serial de scurt-metraje de animație, Mickey Mouse se trezește în situații caraghioase peste tot în lume! Mickey descoperă noi aventuri împreună cu prietenii săi! Minnie rămâne fără croasante în cafenea, iar Mickey trebuie să înfrunte traficul și alte obstacole pariziene pentru a-i sări în ajutor. În cea mai călduroasă zi din an, Mickey, Donald și Goofy trebuie să găsească modalități creative pentru a se răcori!
În ton cu clasicele situații umoristice ale lui Mickey Mouse, acest serial de desene animate îl regăsește pe Mickey într-o varietate de situații hazlii care îi scot în evidență îndrăzneala și caracterul poznaș, alături de farmecul și blândețea sa îndrăgită mult îndrăgite. Fiecare scurtmetraj de desene animate îl situează pe Mickey într-un cadru contemporan diferit, inclusiv în Santa Monica, la New York, la Paris, în Beijing, la Tokyo, la Veneția și chiar și în Alpi, confruntându-se cu o situație caraghioasă, o situație complexă fulgurantă și o escaladare a poantelor fizice și vizuale. Poveștile prezintă și momente autentice, sincere și memorabile, în timp ce Mickey explorează și descoperă situații de viață alături de partenerii săi comici: Minnie Mouse, Donald Duck, Daisy Duck, Goofy, și Pluto.