Mike
MIKE explorează povestea dinamică și controversată a lui Mike Tyson. Cele opt episoade explorează suișurile și coborâșurile carierei și vieții tumultuoase ale lui Tyson, de la statutul de atlet îndrăgit la un paria - și viceversa. Punând reflectorul asupra lui Tyson, serialul explorează problemele de clasă și rasă în America, celebritatea și puterea mass-media, misoginismul, falia dintre bogați și săraci, promisiunea Visului American și, în definitiv, rolul nostru în modelarea poveștii lui Mike.