Minte-mă
„Minte-mă” urmărește o relație tumultuoasă, dar captivantă, care se desfășoară pe parcursul a opt ani. Când Lucy Albright și Stephen DeMarco se întâlnesc la facultate, se află la acea vârstă de formare la care alegerile aparent banale duc la consecințe irevocabile. Aceștia intră rapid într-o relație dependentă care va modifica definitiv nu doar viața lor, ci și a tuturor celor din jur.