Avere Națională: Puterea Istoriei
Viața lui Jess Valenzuela e dată peste cap, când un străin enigmatic îi oferă un indiciu despre o comoară veche de secole, care ar putea avea legătură cu răposatul ei tată. Jess se pricepe la puzzle-uri. Aptitudinile îi sunt testate, când ea și prietenii ei pornesc pe urma unei serii de indicii ascunse în artefacte și clădiri istorice. Poate Jess să păcălească un dealer de antichități pe piața neagră, să găsească cea mai mare comoară pierdută și să afle adevărul despre trecutul familiei sale?
Viața lui Jess Valenzuela este dată peste cap, în momentul în care un străin enigmatic îi oferă un indiciu despre o comoară veche de secole, una ce-ar putea avea legătură cu tatăl ei, care a murit când ea era doar un bebeluș. Jess se pricepe să rezolve puzzle-uri, iar aptitudinile îi sunt puse la încercare când ea și prietenii ei pornesc pe urma unei serii de indicii ascunse în artefacte și clădiri istorice din America. Dar, pe măsură ce Jess se implică tot mult în vânătoare, nu numai că va descoperi că e-n competiție cu un vânător rival, o tipă bogată și nemiloasă, dar va fi nevoită să pună la îndoială loialitatea apropiaților ei. Va reuși Jess să găsească cea mai mare comoară pierdută din istorie și să dezgroape adevărul legat de trecutul familiei sale?