Serialul Liceul Muzical: Spectacolul
După o vară grozavă în Tabăra Shallow Lake, Motanii se întorc la East High, unde pun în scenă ”Liceul Muzical Trei: Ultimul An.” Planurile sunt anulate când directorul Gutierrez anunță că Disney a decis să filmeze ”Liceul Muzical Patru: Reuniunea” în același liceu.