Breslau
Píše sa rok 1936. V Berlíne sa blížia jedenáste olympijské hry. Medzitým sa vo Vroclave odohrá brutálna vražda. Kontroverzný, no účinný policajný komisár poľského pôvodu Franz Podolsky je jediný, kto dokáže záhadu vyriešiť. Začína sa nebezpečná hra s vrahom, ktorá ohrozuje nielen jeho kariéru, ale aj osobný život.
Dve vraždy v hoteli vo Vroclave v roku 1936 navždy zmenia život jedného detektíva.
Podolsky sa musí rozhodnúť: láska alebo vyšetrovanie. Vrah udrie znova a je čoraz bližšie.
Hrôza vo Vroclave. Nie každý chce, aby bol Vypaľovač odhalený. Napriek tomu má Podolsky novú stopu.
Podolsky má pochybnosti. Tlačia na neho, aby prípad uzavrel. Jeho život sa rúca.
Mesto šokuje ďalšia obeť. Podolsky sa musí vrátiť, hoci jeho myseľ balansuje na hrane.
Lena je v ohrození. Nahrávka odhaľuje tajomstvo a stopu vedúcu priamo do šokujúcej minulosti.